بهترین رقیب ChatGPT در دنیای هوش مصنوعی

رقیب chatgpt

با پیشرفت‌های اخیر در هوش مصنوعی، تعدادی ابزار از جمله ChatGPT و چندین پلتفرم دیگر پیدا شده‌اند که  به شما در صرفه‌ جویی در زمان، هزینه و تلاش در حین تولید محتوای باکیفیت کمک می‌کنند. با این حال، پیدا کردن ابزاری که خروجی باکیفیت و رابط کاربری آسانی را ارائه دهد ممکن است کمی چالش برانگیز به نظر برسد. دلیل شما برای استفاده از تولید محتوای هوش مصنوعی هرچه که باشد، یافتن ابزاری است که نیازهای شما را برآورده کند. ChatGPT نحوه تعامل ما با چتبات‌های هوش مصنوعی را متحول کرده است. این ربات پس از پرسیدن یک سوال در عرض چند ثانیه نوشتار و مکالمه‌ای شبیه به انسان ارائه می‌دهد. در حالی که محبوبیت ChatGPT روز به روز در حال افزایش است، اما اشکالاتی دارد که آن را برای برخی افراد نامناسب میکند. خوشبختانه، رقبای ChatGPT نتایج باکیفیتی ارائه می‌دهند که حتی در برخی موارد بهتر از ChatGPT عمل می‌کنند. در ادامه با تعدادی رقیب ChatGPT آشنا می‌شوید.

ChatGPT چیست؟

چت GPT یک ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی است که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند. مدت زیادی است که چت بات‌ها به دنیای فناوری وارد شده‌اند و تا به امروز افراد فاقد هرگونه مولفه ارتباط انسانی نگاهی ربات گونه به آن‌ها داشتند. همچنین این ربات‌ها در محدوده کاری که می‌توانند انجام دهند بسیار محدود بوده‌اند. ChatGPT یک ابزار چت بات است که مکالمات انسان را به راحتی تقلید می‌کند، به سوالات پاسخ می‌دهد و در یک چشم به هم زدن محتوا تولید می‌کند.
آیا می‌خواهید ChatGPT یک متن تبلیغاتی بنویسد تا محصول جدید شما را معرفی کند؟ فقط دستورش را به او بدهید و نتیجه را ببینید. برای تحقیق در مورد یک موضوع خاص به کمک نیاز دارید؟ ChatGPT در این مورد نیز می‌تواند به شما کمک کند. آیا می‌خواهید مقاله‌ای در مورد یک موضوع خاص بنویسید؟ بله، می‌تواند این کار را هم انجام دهد. ChatGPT یک ابزار پردازش زبان GPT-3 پیچیده است. این ابزار الگوریتم‌های یادگیری ماشینی را ایجاد می‌کند و می‌تواند پاسخ‌های انسان را تقلید کند. ChatGPT مکالمه را ادامه می‌دهد و سوالات را بررسی می‌کند. این چت بات همه نوع محتوا را تنها با یک کلیک ایجاد می‌کند.

بهترین رقیب ChatGPT کدام است؟

در ادامه بهترین گزینه‌های جایگزین برای ChatGPT و رقبای این پلتفرم را معرفی می‌کنیم:

بهترین جایگزین چت جی پی تی

1. Jasper

در ابتدای لیست جاسپر قرار دارد. جاسپر به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوای نوشتاری هوش مصنوعی و رقیب ChatGPT در دسترس میلیون‌ها کاربر قرار دارد. رابط کاربر پسند جاسپر را حتی برای کسانی که با فناوری آشنایی ندارند به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است. علاوه بر این، جاسپر فرایند تولید محتوا را بسیار کارآمدتر خواهد کرد. برای تولید محتوا، کاربران می‌توانند ویژگی‌های خاص مانند سرفصل‌ها، کلمات کلیدی و عنوان را تعیین کنند تا با یک کلیک، جاسپر متن را ایجاد کند. کاربران می‌توانند از این ابزار برای نوشتن متون طولانی، زیرنویس شبکه‌های اجتماعی، توضیحات محصول و موارد دیگر استفاده کنند. علاوه بر این، این ابزار یک ویرایشگر با کاربری آسان نیز محسوب می‌شود که به افراد امکان می‌دهد لحن صدا را تنظیم کنند، تغییراتی را در نگارش ایجاد نمایند و سرقت ادبی را بررسی کنند.

علاوه بر این، جاسپر یک افزونه گوگل کروم دارد که به شما امکان می‌دهد به راحتی از ویژگی‌های آن استفاده کنید. این ابزار یک محیط چت مخصوص نیز دارد که کاربران می‌توانند با این هوش مصنوعی مکالماتی را انجام دهند. با همه این ویژگی‌ها، جای تعجب نیست که چرا جاسپر به ابزار تولید محتوا برای شرکت‌ها و حرفه‌ای‌ها تبدیل شده است!

2. Quillbot

در حالی که ChatGPT پاسخ‌هایی شبیه به انسان ارائه می‌دهد، فاقد برخی ویژگی‌ها مانند ویرایش آسان، ترجمه باکیفیت و بررسی دقیق نگارش است. اینجاست که Quillbot به عنوان رقیب ChatGPT وارد می‌شود. به دلایل متعدد، Quillbot یک جایگزین قوی برای ChatGPT است و انواع ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا را ارائه می‌دهد. این نرم افزار یک ابزار بازنویسی، بررسی نگارش و سرقت ادبی دارد و گزینه‌های سفارشی سازی بیشتری نیز ارائه می‌دهد. این برنامه یک طرح اولیه رایگان ارائه می‌دهد تا به کاربران اجازه دهد یک حس اولیه نسبت به نرم افزار پیدا کنند. علاوه بر طرح رایگان، Quillbot امکان دسترسی به تمام ابزارها و منابع را فراهم می‌کند. این ابزار به ویژه برای بازنویسی متن فوق العاده است و بسیار کاربر پسند می‌باشد.

3. Copysmith

در حالی که ChatGPT تقریبا می‌تواند هر نوع محتوایی را ایجاد کند؛ اما یکی از حوزه‌هایی که در آن مشکل دارد، تولید محتوای طولانی‌ است. Copysmith یک جایگزین عالی برای این کار می‌باشد و به نوعی رقیب ChatGPT محسوب می‌شود. این نرم افزار ابزارهای مختلف تولید محتوای هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد و می‌تواند در چند لحظه محتوای انبوه تولید کند.

Copysmith دارای امکانات فوق ‌العاده‌ای مانند ابزار طوفان فکری، ابزار بررسی سرقت ادبی، به ‌روز رسانی خودکار، پشتیبان‌گیری و قالب‌هایی است که بازاریابی و تبلیغات شما را ارتقا می‌دهد. این ابزار یک برنامه عالی برای مشاغلی است که به تولید محتوای انبوه نیاز دارند. سازمان‌های بزرگ می‌توانند طرح سازمانی خود را با Copysmith تنظیم کنند تا محدودیت‌ها و پیشنهادات خود را سفارشی کنند. شاید ChatGPT بهترین گزینه برای محتوای طولانی نباشد، زیرا صحت و گرامر آن بارها زیر سوال رفته است. با این حال، اگر به محتوای باکیفیت نیاز دارید، Copysmith یک جایگزین قدرتمند برای چت GPT می‌باشد.

رقیب ChatGPT

4. CopyAI

محتوایی که ChatGPT تولید می‌کند بسیار شبیه به انسان است. با این حال، اگر به دنبال سرمایه ‌گذاری در یک ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی هستید که قابلیت‌های بیشتری ارائه دهد، CopyAI ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. CopyAI عملکرد فوق العاده‌ای دارد و از تمام قواعد کپی پشتیبانی می‌کند. محتوای با کیفیت تولید می‌کند و بازنویسی، ترجمه و کارهای دیگر انجام می‌دهد. این رقیب ChatGPT نیاز به ابزارهای نوشتاری دیگر مانند Grammarly را از بین می‌برد؛ چرا که دارای ابزار بررسی نگارش، بررسی سرقت ادبی و ابزار بازنویسی است. در حالی که ChatGPT یک رقیب قوی برای نوشتن با هوش مصنوعی شناخته می‌شود، CopyAI ابزاری قدرتمند است و تمام ابزارهای تولید محتوا را در بر می‌گیرد.

در رقیب ChatGPT به دنبال چه چیزی باشیم؟

پلتفرمی که کاربر پسند باشد تفاوت زیادی در میزان کارآمدی شما ایجاد خواهد کرد. به دنبال گزینه‌هایی باشید که یک ویرایشگر کاربردی و دقیق دارد و ارتباط با با مشتری از طریق آن بسیار آسان است. ChatGPT می‌تواند محتوای زیادی تولید کند، اما ممکن است گاهی اوقات ممکن است کیفیت آن چندان عالی نباشد. بنابراین وقتی به دنبال یک جایگزین برای این ابزار هستید، به کیفیت محتوای تولید شده توجه کنید. یک ابزار تولید محتوای هوش مصنوعی با الگوهای موجود می‌تواند تاثیر بسیاری بر کسب و کارها داشته باشد. ابزارهایی که معرفی کردیم مدت‌هاست جذابیت و کارایی خود را ثابت کرده‌اند.

نتیجه گیری

وقتی صحبت از رقیب ChatGPT می‌شود، گزینه‌های زیادی روی میز وجود دارند. بسیاری از این ابزارها خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند. برخی از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که این نرم افزارها را از سایرین متمایز می‌کند. در نهایت، نیازهای خاص (نوع محتوایی نیاز دارید؟) و بودجه شما تعیین می‌کند که کدام ابزار برای شما مناسب است. و به یاد داشته باشید، بسیاری از این جایگزین‌ها برای ChatGPT طرح‌های رایگان محدودی را ارائه می‌دهند. بنابراین بهتر است در ابتدا آن‌ها را آزمایش کنید و ببینید کدام یک را بیشتر دوست دارید.

دانلود pdf مقاله رقیب chatGPT

ثبت امتیاز post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *