با هوش مصنوعی سنتزیا ویدیوهای جذاب بسازید

هوش مصنوعی سنتزیا

تولید محتوا برای مشاغل مختلف کاری زمان بر و پرهزینه است و به تعدادی بازیگر، تجهیزات ویدئویی و برنامه های ادیت ویدئو جدید نیاز دارد. اگر بگوییم هوش مصنوعی بتواند همه این کارها را برای شما انجام دهد و در هزینه ها صرفه جویی کند و زمان تولید ویدیو را در این فرآیند کاهش دهد، باور می‌کنید؟ هوش مصنوعی سنتزیا یک تولید کننده ویدیویی هوش مصنوعی است که ویدیوهای تجاری حرفه‌ای را با استفاده از آواتارهای هوش مصنوعی، تبدیل متن به گفتار، قالب‌های ویدیویی، زیرنویس‌های خودکار و موارد دیگر ایجاد می‌کند. این برنامه در حال حاضر بیش از 50000 کاربر و بیش از 600 ستاره دارد. بنابراین، اگر صاحب کسب ‌و کار هستید که می‌خواهید فرآیند تولید ویدیو را ساده‌تر کنید یا ویدیوهایی جذاب‌تر تولید کنید، این برنامه ارزش بررسی را دارد. در اینجا پیدا کنید که آیا معامله واقعی است یا خیر. ما همه چیزهایی را که Synthesia ارائه می دهد در زیر بررسی می کنیم و به چندین مورد استفاده می پردازیم تا اینکه چگونه این ابزار هوش مصنوعی می تواند به کاربران برتری دهد.

هوش مصنوعی سنتزیا چیست؟

Synthesia یک پلتفرم ایجاد ویدئو با هوش مصنوعی است که با استفاده از آواتارهای هوش مصنوعی، قالب‌های ویدئویی و موارد دیگر ویدئو تولید می‌کند. برای ایجاد ویدیوهای جذاب از هوش مصنوعی پیشرفته استفاده می‌کند تا فرایند تولید آسان‌تر و سریع‌تر شود. سنتزیا در سال 2017 تاسیس شد و اکنون بیش از 50000 کاربر دارد. به جای استخدام بازیگر، استفاده از دوربین، و ضبط در استودیو، سنتزیا به شما کمک می‌کند تا ویدیوها را با آواتارها و صداهای آماده هوش مصنوعی ایجاد کنید. می‌توانید به بیش از 100 زبان دسترسی داشته باشید و هر زمان که نیاز داشتید ویدیوهای خود را ویرایش و به روز کنید.

چه کسی سنتزیا را معرفی کرد؟

در سال 2017، کارآفرینان و محققان هوش مصنوعی از UCL، TUM، استنفورد و کمبریج هوش مصنوعی Synthesia را ایجاد کردند. هدف آن‌ها این بود که بدون ابزارهای سنتی مانند دوربین‌، محتوای ویدیویی ایجاد کنند. به طور کلی، سنتزیا به دنبال تغییر فرآیند تولید محتوا بدون افت کیفیت است.

بهترین ویژگی‌های هوش مصنوعی سنتزیا

سنتزیا دارای طیف گسترده ای از ابزارها برای ایجاد ویدیو است. در اینجا ویژگی‌های کلیدی نرم افزار ارائه شده است.

از آواتار هوش مصنوعی واقعی استفاده کنید

به جای استخدام بازیگر یا نشان دادن خود در دوربین، می‌توانید از بین بیش از 60 آواتار هوش مصنوعی به عنوان ارائه‌ دهنده ویدیوی خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید آواتارهای سفارشی برای نام تجاری خود به عنوان یک گزینه افزودنی پولی برای ویدیوهای شخصی ‌سازی شده ایجاد کنید.

کاربرد هوش مصنوعی سنتزیا

پشتیبانی از چند زبان

با هوش مصنوعی سنتزیا دیگر به استخدام افراد برای صداپیشگی ویدیوهایی که تولید می‌کنید، نیازی ندارید. می‌توانید صداها را از 120 زبان و لهجه برای ویدیوهای خود با زیرنویس‌ انتخاب کنید.

قالب‌های ویدیویی

با بیش از 50 قالب قابل تنظیم می‌توانید ویدیوهای باکیفیت با موضوعات مختلف تولید کنید. چه بخواهید ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی بسازید یا ویدئوهای تبلیغاتی، یک الگوی حرفه‌ای و متناسب با نیاز خود در این هوش مصنوعی دریافت خواهید کرد.

چه کسی باید از سنتزیا استفاده کند؟

هوش مصنوعی سنتزیا به هر کسی که می خواهد محتوای ویدیویی را در مدت زمان کوتاهی ایجاد کند کمک می کند. این یک نرم افزار مناسب برای افرادی است که مهارت‌های ویرایش ویدیو یا ابزار یا ابزار ضبط و انتشار فیلم های باکیفیت بالا را ندارند. هوش مصنوعی Synthesia به این افراد کمک می‌کند:

  • یوتیوبرها
  • بازاریابان دیجیتال
  • استخدام کنندگان
  • اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان
  • معلمان
  • وبلاگ نویسان
  • فروشگاه‌های دیجیتال

هر کسی که می‌خواهد ویدیوهای منحصر به فرد ایجاد کند می‌تواند از سنتزیا استفاده کند. برای استفاده از این ابزار نیازی به تجربه یا دانش ضبط ویدیو یا استفاده از نرم افزار ویرایش ندارید. تا زمانی که ایده‌ای در ذهن دارید، می‌توانید آن را در این برنامه وارد کرده و ویدیو بسازید.

مزایا و معایب Synthesia

هر سرویسی مزایا و معایب خود را دارد. قبل از تصمیم گیری برای خرید اشتراک هوش مصنوعی سنتزیا بهتر است با مزایا و معایب آن آشنا شوید.

مزایا و معایب هوش مصنوعی سنتزیا

مزایا

  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • نیازی نیست جلوی دوربین باشید!
  • آواتارها و صداهای هوش مصنوعی واقعی و متنوع.
  • پشتیبانی از چندین زبان
  • آواتار اختصاصی خود را ایجاد کنید
  • تبدیل آسان و سریع متن به ویدئو

معایب

  • محدودیت تعداد دقیقه‌هایی که می توانید در ماه ویدئو ایجاد کنید.
  • صدای هوش مصنوعی این برنامه در حال حاضر مانند “صدای انسان” نیست.

جایگزین‌های هوش مصنوعی سنتزیا

اگرچه سنتزیا یک ابزار عالی برای افرادی است که می‌خواهند یک ویدیوی حرفه‌ای را بدون هیچ تلاشی ایجاد کنند، اما کامل نیست. برخی افراد تعداد آواتارها را کم می‌دانند، در حالی که برخی دیگر قیمت گذاری آن را قبول ندارند. اگر از سنتزیا خوشتان نمی آید؛ نیازی به نگرانی نیست. برنامه‌های دیگری نیز وجود دارند که خدمات مشابهی را برای ایجاد ویدیوهای بازاریابی و فیلم‌های آموزشی باکیفیت ارائه می‎دهند. در ادامه چند گزینه را به شما معرفی می‌کنیم.

HeyGen

HeyGen برنامه آواتار هوش مصنوعی است. استفاده از آن واقعا آسان است و ویدیوهای «سرگرم کننده» بیشتری نسبت به سنتزیا ایجاد می‌کند. این برنامه برای اینفلوئنسرها عالی است.

Colossyan

Colossyan Creator یک تولید کننده ویدیو است که متن ورودی شما را به ویدیوهایی که توسط بازیگران هوش مصنوعی روایت می‌شود، ترجمه می‌کند. در این برنامه بیش از 70 زبان دسترسی خواهید داشت. Colossyan به شما امکان می‌دهد بیش از یک آواتار را به یک ویدیوی خود اضافه کنید که واقعا سرگرم کننده است!

DeepBrain AI

یکی دیگر از ابزارهای تولید کننده ویدیوی آواتار دیجیتال با هوش مصنوعی DeepBrain است. با این حال، سخنگویان این برنامه زیاد شبیه به انسان صحبت نمی‌کنند.

Hour One

Hour One یکی از ساده‌ترین تولیدکنندگان ویدئو در مارکت است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن را وارد کنید و یک ویدیوی تعاملی و جذاب را تحویل بگیرید که توسط یک فرد مجازی روایت می‌شود. متناسب با نیازهای ویدیویی خود می‌توانید یک برنامه مناسب پیدا کنید. مقایسه برنامه‌های مشابه قبل از تصمیم ‌گیری بهترین راه برای یک انتخاب مناسب است.

نتیجه گیری

اگرچه هیچ چیز به اندازه تولید محتوای سنتی با حضور انسان های واقعی تاثیرگذار نیست، اما همه نمی‌توانند استودیو، دوربین، بازیگران و چیزهای دیگری را که برای ضبط و انتشار یک ویدیو نیاز است را تهیه کنند. سنتزیا جایگزین خوبی برای کسانی است که می‌خواهند ویدیوهای بازاریابی باکیفیت ایجاد کنند که اما زمان یا ابزار لازم برای این کار را ندارند. هوش مصنوعی سنتزیا برای کسب ‌و کارهای متوسط تا بزرگ که می‌خواهند ویدیوهای آموزشی ایجاد کنند، فوق ‌العاده است. همچنین، برای مشاغل کوچکی که به دنبال ایجاد ویدیوهای آواتار با ظاهر “حرفه‌ای” هستند نیز می‌تواند مفید باشد.

ثبت امتیاز post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *