الکامپ 1400 برگزار می‌شود

نمایشگاه الکامپ 1400

ELECOMP مخفف شده عبارت  Electronics, Computer & E-Commerce است. در واقع یک نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک می باشد. منظور از تجارت الکترونیک انجام تمام فعالیت‌های تجاری اعم از فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های رایانه‌ای و اینترنت است. بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در تاریخ 18 تا 21 تیر 1400 با حضور گسترده شرکت های فعال در عرصه فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی توسط نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ و شرکت فعالان در عرصه فناوری، جایگاه سازی خدمات و محصولات این حوزه در معرض دید افراد است. تا با تحریک تقاضای بازار به گسترش اقتصاد کشور کمک کنند. بخش الکام ترندز نیز با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های اعضاء در مورد جدیدترین ترندهای جهانی برگزار می‌شود.

شرایط ثبت نام در الکامپ ۱۴۰۰

ثبت نام نمایشگاه از روز 4 شنبه 12 خرداد آغاز شد. در این دوره از نمایشگاه هم مانند دوره های قبل متقاضیانی که فضایی کمتر از 80 مترمربع درخواست دارند. پس از ثبت نام در سایت 48 ساعت فرصت خواهند داشت تا با پرداخت هزینه های مرتبط ثبت نام خود را قطعی نمایند. همچنین متقاضیان بالای هشتاد مترمربع فضا نیز پس از ثبت نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد. و این گروه نیز پس از تعیین مکان مورد نظر، ۴۸ ساعت مهلت خواهند داشت تا با تسویه حساب مالی، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

حداقل متراژ غرفه های الکامپ

حداقل متراژ جهت غرفه های داخل سالن سرپوشیده که دارای تجهیزات پیش ساخته هستند 12 مترمربع. و برای غرفه های بدون تجهیزات 36 مترمربع و غرفه های فضای باز 30مترمربع است. نمایشگاه دارای 4 سالن سرپوشیده و فضای باز می‌باشد.

نکات بهداشتی برای شرکت در الکامپ ۱۴۰۰

به هنگام ورود تمامی بازدیدکنندگان تب سنجی می‌شوند و بسته های بهداشتی به افراد داده خواهد شد. هرگونه ورود بدون ماسک ممنوع است. و دروازه های ضدعفونی کننده در قسمت درب ورودی سالن ها تعبیه شده است.
همچنین سیستم تهویه هوا در سالن ها تقویت شده تا هوا بهتر در جریان باشد. و از ساخت غرفه هایی با سقف بسته جلوگیری می‌شود.

نمایشگاه الکامپ

کانترهای الکام استارز

مدیر اجرایی الکامپ ۱۴۰۰ گفت: امسال علاوه بر سالن های شرکت های فاوا و اپراتورها، حضور اکو سیستم نوآوری شامل استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان را در بخش  الکام استارز خواهیم داشت. و الکامپ امسال از حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فناوری اطلاعات ایران برخوردار است. متقاضیان استارتاپی که تمایل دارند در این نمایشگاه شرکت کنند می‌توانند در قالب یک کانتر حضور داشته باشند. این گروه از افراد لازم است تا از تاریخ ۲۵ /۳/ ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت رسمی الکامپ به نشانی iran-elecomp.com ثبت نام نمایند. علاقمندان با ورود به سامانه، پس از ثبت نام و تایید مدارک، درقسمت متراژ مورد نیاز غرفه داخل سالن بدون تجهیزات، عدد 12 را ثبت نمایند. و سپس در صفحه بعدی در قسمت کانترها، کانتر مورد نیاز را ثبت کنند.

الکام گیمز

بخش الکام گیمز با حضور فعالان و بازیگران زیست بوم بازی های رایانه ای از دیگر بخش های مهم و پر مخاطب الکامپ ۱۴۰۰ امسال خواهد بود. بی تردید، تحقق رویای ایران دیجیتال، مستلزم پرورش و توانمند سازی سرمایه های ارزشمند انسانی است. که در بخشی مجزا به آن پرداخته خواهد شد. افزایش مهارت و توانمندی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کارهای مرتبط، یکی از مهم‌ترین بخش های الکامپ می‌باشد. که به صورتی تعاملی و منطبق با نیازهای روز بازار کار داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.

ثبت نام خبرنگاران برای حضور در الکامپ ۱۴۰۰

ثبت نام خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه از 1 تا 17 تیر انجام خواهد شد. و متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سایت elecomp.com مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.
قابل ذکر است که خدماتی از قبیل موارد زیر برای عموم خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

  • ورود رایگان به نمایشگاه
  • استفاده رایگان از پارکینگ
  • دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان
  • پذیرایی در محل ستاد
  • امکان شرکت در نشست ها

در الکامپ ۱۴۰۰نهادها و دستگاه های دولتی در سالنی مستقل تجمیع نخواهند شد. و آن ها نیز می‌توانند در کنار بخش خصوصی در سالن‌های مختلف حضور داشته باشند. برای شرکت در نمایشگاه الکامپ باید به آدرس: تهران، بزرگراه چمران، خیابان سئول، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه کنید. شرکت آرتا ویژن رها نیز در این گردهمایی بزرگ شرکت نموده است. و در سالن 38 غرفه 450 آماده میزبانی از شما عزیزان با ارائه خدمات مختلف خود در حوزه مجازی سازی می‌باشد.

5/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *