هفدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک برگزار می‌شود

مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران همزمان با روز فناوری اطلاعات در 22 تیرماه دوره جدید مسابقات فوتسال جام انفورماتیک را برگزار می‌کند. هفدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک با هدف تقويت روحیه همکاری و گسترش فرهنگ ورزشی از سازمان‌های نصر استانی دعوت کرده است تا در این رقابت‌ها شرکت نمایند. این دوره از مسابقات، مانند رقابت‌های پیشین می‌تواند عاملی برای تقویت روابط و دوستی‌ها میان اعضای صنف فناوری اطلاعات باشد. هر یک از اعضای سازمان نظام صنفی رايانه‌ای تهران می‌توانند با ارائه مدارک مورد نیاز در این دوره از رقابت‌ها شرکت نمایند. شرکت رها نیز مانند دوره‌های گذشته در این مسابقات حضور خواهد داشت.

شرايط ثبت نام در هفدهمین دوره جام انفورماتیک

تعداد بازیکنان تیم به همراه مربی و سرپرست باید 14 نفر باشد. تیم‌های حاضر موظف هستند لیست بیمه تامین اجتماعی چهار ماه اخیر خود را هنگام ثبت نام ارائه دهند. اگر شرکت‌ها بازیکنی را صرفا برای برنده شدن در این مسابقات استخدام نمایند، با تشخیص کمیته عالی نظارت از دور رقابت‌ها حذف خواهند شد.

بازیکنان باید هنگام ثبت نام در برای تکمیل مدارک خود اعم از شناسنامه، کارت ملی و عکس اقدام نمایند. بازیکنان موظف هستند اصل کارت ملی را در بازی اول تيم خود به مسئول مربوطه ارائه دهند. در غير اينصورت اجازه بازی برای آن‌ها صادر نخواهد شد. مسئوليت صحت مدارک ارائه شده بازیکنان به عهده سرپرست هر تيم می‌باشد.

برنامه مسابقات جام انفورماتیک

ثبت نام اين دوره از مسابقات از روز يکشنبه مورخ 1401/2/24 آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه مورخ 1401/3/11 ادامه خواهد داشت. مهلت تکميل مدارک نيز تا پايان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1401/3/17 ادامه دارد و به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود. قرعه کشی این رقابت‌ها در روز سه شنبه مورخ 1401/3/17 برگزار خواهد شد.

هفدهمين دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک از روز پنجشنبه مورخ 1401/3/19 و در روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطيل رسمی برگزار می‌شود. امکان تغییر این تاریخ‌ها با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا وجود دارد. اگر تیمی بعد از انجام قرعه کشی قصد انصراف از این مسابقات را داشته باشد، مبلغ ثبت نام عودت داده نخواهد شد. این دوره از مسابقات فوتسال در سالن ورزشی کشتيرانی واقع در شيان يا يکی از سالن‌های برتر شهر تهران برگزار خواهد شد.

هزينه ثبت نام

هزینه ورودی برای هر تيم جهت حضور در این دوره از مسابقات فوتسال جام انفورماتيک، مبلغ ( 150.000.000ريال) با احتساب 9 درصد ماليات بر ارزش افزوده می‌باشد که ميبايست در زمان ثبت نام پرداخت شود.

قوانین و مقررات

شئونات اخلاقی و اجتماعی در طول دوره مسابقات باید رعایت شود. سرپرست تيم و مديرعامل شرکت‌ها مسئول رفتارهای بازيکنان و کادر فنی هر تيم می‌باشند. هریک از اعضا باید کارت واکسیناسیون معتبر را هنگام ثبت نام ارائه دهند. از آنجایی که این بازی‌ها طبق قوانين و مقررات فوتسال فدراسيون فوتبال جمهوری اسلامی ايران برگزار می‌شود، داوران رسمی هيات فوتبال قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

برنامه کامل بازی‌ها پیش از آغاز مسابقات فوتسال جام انفورماتیک منتشر می‌شود. گروه‌های پنج يا شش تيمی در این مسابقات در دو زمان 15 دقيقه‌ای به رقابت می‌پردازند و بین دو نیمه 5 دقیقه وقت استراحت دارند. در نهایت از هر گروه 4 تيم می‌توانند به مرحله حذفی راه پیدا کنند. تیم‌ها در صورت تساوی در مرحله حذفی، می‌توانند از 3 ضربه پنالتی جهت تعیین برنده استفاده نمایند.

دریافت کارت زرد یا قرمز در هر بازی، روی بازی‌های بعدی تاثیرگذار خواهد بود. بازیکنان با دریافت 3 کارت زرد از شرکت در بازی بعدی محروم خواهند شد. تیم‌ها باید لباس متحدالشکل داشته باشند که شامل پيراهن شماره دار، شورت و ساق ورزشی يک رنگ است. ضروری است که شماره بازيکنان در طول مسابقات ثابت باشد.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *