زیروکلاینت دست دوم چیست؟

نمونه ای از زیروکلاینت-دست-دوم

خرید کالای دست دوم شاید در احتمالات اولیه ذهن، خیلی خوشایند به نظر نرسد. به عبارت دیگر کالای استوک شاید یک قطعه سخت افزاری از تلویزیون، رایانه یا وسایل الکترونیکی باشد. که به خوبی از آن استفاده شده و در حال حاضر جدید نمی باشد.
در این میان، مالکیت آن را شخص دیگری به عهده گرفته و کاربر نهایی آن محسوب می شود.

به طور کلی، انگیزه اصلی خرید دست دوم در بخش هایی همانند اتومبیل، تلفن و لوازم الکترونیکی رایانه، کیس یا زیروکلاینت دست دوم به مراتب برای صرفه جویی های اقتصادی است. و در حال حاضر بازار اقلام گفته شده، به طور گسترده ای توسعه یافته و از این رو به یک بازار رو به رشد تبدیل شده است. این گونه خرید آنلاین افزایش پیدا کرده و بسترهای اینترنتی خرید و فروش کالای دست دوم، رفته رفته بهبود پیدا می کند.

کالاهای دست دوم را دور نیندازید

شما نمی توانید آن را دور بیندازید

زیروکلاینت دست دوم، کالا یا هر محصول دیگری که در سبد کالای دست دوم قرار می گیرد، بدون شک دارای فواید نسبتا خوبی است. محصولات یک بار استفاده شده حداقل 50% ارزان تر فروخته می شوند. بنابراین می توانید دو برابر پس انداز کنید یا دو برابر بیشتر خرید کنید. خرید زیروکلاینت استوک به این معنی است که هر قیمتی که پرداخت می کنید تنها نیمی از قیمت اصلی است.

این در حالی است که در وضعیت فعلی بسیاری از محصولات دست دوم، از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و به اندازه نسخه های اصلی خود کار می کنند. در ادامه شما را با این سخت افزار قدرتمند بیشتر آشنا خواهیم کرد.

زیروکلاینت استوک سخت افزاری قدرتمند جایگزین رایانه ها

سخت افزاری جایگزین رایانه ها

زیروکلاینت استوک سخت افزاری قدرتمند، که می تواند جایگزین رایانه ها شود. و با ارائه دادن سرویس رایانه ای موردنظر به دیگر کاربران از طریق سرور، همانند یک رایانه مطلوب به کاربران خود سرویس ارائه دهد.
در واقع وجود یک سرویس دهنده مرکزی در شرکت، مجموعه یا ارگان ضروری تلقی می شود.

زیروکلاینت دست دوم، دارای ظاهری زیبا و سایزی کوچک است که سبب آراستگی و خلوتی میز کاربر می‌شود. و هم‌چنین طراحی خاص آن‌ها باقابلیت اتصال به پشت مانیتور، رضایت مندی کاربران را به همراه دارد.
زیروکلاینت های دست دوم فاقد سیستم عامل هستند و قادر به ذخیره سازی داده و اطلاعات نیستند.

همین امر سبب بالا رفتن امنیت می شود. زیرا تمامی اطلاعات به صورت یکپارچه و متمرکز در سرور ذخیره و نگه داری می شود.
این دستگاه های کوچک از انرژی زیادی استفاده نکرده و سر و صدای کمتری نسبت به کیس های معمولی تولید می کنند.

زیروکلاینت دست دوم

راهی آسان، سریع و لذت‌بخش برای داشتن یک زیروکلاینت استوک

این روزها نیاز کارکنان در حال تغییر است. در واقع افزایش بهره‌وری آن ها، ارتباط مستقیمی به استفاده از رایانه‌های مطلوب و کاربردی دارد. جالب است بدانید با خرید زیروکلاینت دست دوم، تمامی برنامه های شما نیز مجازی سازی می شوند.
پیکربندی، استقرار و مدیریت زیروکلاینت بسیار آسان است. سرعت بالا آمدن ویندوز در آن ها بسیار بالا می باشد. و صفحه دسکتاپ شما دقیقا همانند رایانه های معمولی است.

به نحوی که کاربر هیچ گونه تفاوتی به لحاظ عملکرد و ناحیه کاربری احساس نخواهد کرد.
هم چنین تمامی اطلاعات در سرور ذخیره می شوند و تنها برای نگه داری داده ها باید امنیت سرور را به خوبی تامین کرد. بنابراین به جای اینکه از محل ذخیره سازی چندین رایانه نگه داری کنیم، تنها به محافظت از سرور می پردازیم.

پیشنهاد می کنیم قبل از هرگونه خرید ابتدا نیازهای خود را با مشاورین متخصص رها در میان گذاشته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آیا باید محصولات دست دوم بخرید؟

خرید کالاهای دست دوم مزایا و معایب بی شماری دارد. با این حال، اگر در فکر خرید کالایی دست دوم یا زیروکلاینت دست دوم، هستید. ابتدا آنها را آزمایش کرده و مطمئن شوید به خوبی کار می کنند. در ضمن به علت ازدیاد محصولات تقلبی این سخت افزار، حتما از فروشگاه های واجد شرایط اقدام به خرید کنید. و یادتان باشد رسالت مجموعه شرکت های رها، هموره ارائه مناسب ترین پیشنهاد برای مشتری می باشد.

شگفت‌انگیز است که چطور یک فردای کوچک می‌تواند همه‌ی دیروزهای از دست رفته را جبران کند.

دانلود پی دی اف زیروکلاینت دست دوم 

4.4/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *