دورکاری در دولت

دورکاری در دولت

تحقق ارتقا دولت در دورکاری

برای تحقق دورکاری در دولت کارمندان دولت می توانند با اطمینان از منابع موجود، از ماشین‌های مجازی استفاده کنند. از آنجا که روزانه ادارات دولتی به دنبال حمایت از نیروی کار هستند.
اطمینان از امنیت داده های حساس یک نگرانی اساسی است. علاوه بر تقویت وضعیت امنیت سایبری خود در برابر تعداد روزافزون تهدیدهای سایبری، CIOها و CTO‌ها با ابتکارعمل تلفیق مرکز داده ها و مهاجرت اجباری به ویندوز ۱۰ روبرو هستند

۹۰% CIO های فدرال از افزایش حملات سایبری خبر دادند. تخلفات داده سالانه ۶۳۷ میلیون دلار خسارت مالی در سیستم های فدرال فناوری اطلاعات تخمین می زند.
برای تقویت مراکز داده خود در برابر تهدیدات سایبری، آژانس های دولتی در حال انتقال دسک تاپ به مرکز داده و در برخی موارد به ویندوز ۱۰ مهاجرت می کنند.
هوش مصنوعی (AI) می تواند ۳۰ درصد از مدت زمان کار دولت را در مدت ۵ تا ۷ سال آزاد کند. و آن‌ها را برای انجام وظایف استراتژیک تر آزاد کند.

NVIDIA VIRTUAL GPU برای دورکاری در دولت قابل توجه است.

تکنولوژی NVIDIA VIRTUAL GPU  امنیت را در دورکاری دولت تامین می‌کند و هزینه های نگهداری و پشتیبانی در دورکاری را کاهش می‌دهد.
سازمان های دولتی به طور فزاینده ای به سمت مجازی سازی و رایانش ابری روی آورده اند. تا مشکلات امنیتی و فناوری اطلاعات را برطرف کنند.
به عنوان مثال، پنتاگون برای افزایش امنیت، کاهش هزینه های نگهداری و فعال کردن تحرک کارمندان به زیرساخت های دسکتاپ مجازی (VDI) نقل مکان کرد.
اما تلاش های اولیه با تأخیر بر روی دسکتاپ به چالش کشیده شد.

علاوه بر این، شتاب NVIDIA vGPU می تواند به توان هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ها کمک کند. و همه چیز را از شهرهای هوشمند گرفته تا شناسایی شیوع آنفولانزا به بخش های بهداشت کمک می کند.
آن‌ها می توانند ضمن افزایش امنیت و تحرک و کاهش هزینه های نگهداری IT، این کار را انجام دهند.

بهبود امنیت

با وجود آزارهای دولتی و نقض داده ها، همراه با افزایش نیاز به حمایت از نیروی کار بیشتر فعال و برنامه های دستگاه خود (BYOD)، آژانس های دولتی با مشکل روبرو شده اند. ادارات دولتی فناوری اطلاعات باید از امنیت مراکز داده استفاده کنند.
راه حل های GPU مجازی NVIDIA فناوری اطلاعات را قادر می سازد. تا ضمن نگه داشتن اطلاعات به صورت مرکزی در مرکز داده، به فایل‌ها و داده ها دسترسی پیدا کند.
مهندسین و تحلیل گران می توانند با اطمینان از داده های طبقه بندی شده همکاری کنند. و آژانس ها می توانند مجازی سازی را برای کاربران بیشتری با دسترسی ایمن به پرونده ها و برنامه های سه بعدی گسترش دهند.

افزایش پویایی و کارایی

از هوافضا و مهمات گرفته تا تحلیل و تصویربرداری از موقعیت مکانی و تصاویر، کارمندان دولت باید بتوانند به داده های سه ‌بعدی از هر مکان، در هر زمان و در دستگاه‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.
ایستگاه کاری مرکز داده های مجازی و برنامه های مجازی، شتاب GPU را فراهم می کند که نیروی کار دولت را از رایانه های شخصی و ایستگاه های کاری بی بهره می کند.
و یک تجربه دسک تاپ بومی را در هر دستگاه فراهم می کند.

NVIDIA Virtual Compute Server (vComputeServer) محققان و تحلیلگران را قادر می سازد. تا از قدرت منابع پردازنده شتاب یافته GPU استفاده کنند و با بالاترین سطح امنیتی کار کنند.
این قابلیت حمل و دسترسی سریع به اطلاعات باعث افزایش بهره وری می شود. کاربران با عدم نیاز به بارگیری اطلاعات از مکان‌های از راه دور، ساعت ها صرفه جویی می کنند.
و همکاران در سراسر جهان می توانند در همان پرونده هایی که با خیال راحت در مرکز داده زندگی می کنند، همکاری کنند.

کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری

سازمان های دولتی در مواجهه با محدودیت های بودجه، اقدامات مربوط به ادغام بانک اطلاعات را در دست اجرا دارند.
فناوری NVIDIA vGPU فناوری اطلاعات را قادر می سازد تا کامپیوترهای شخصی را مجازی سازی کرده
و با صرفه جویی در وقت و هزینه بر روی دسک تاپ های فیزیکی از طریق مدیریت ساده و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری.

مجازی سازی GPUaccelerated

برنامه‌های مدل سازی و اطلاعات جغرافیایی (GIS) می توانند از نظر مقرون به صرفه بودن به همه کاربران تحویل داده شوند. حتی داده های مربوط به سیستم‌های فناوری اطلاعات قدیمی و خاموش یکپارچه شده و به راحتی در دسترس همه کاربران است.
IT می تواند فت کلاینت (FAT Client)  را با تین کلاینت یا حتی زیروکلاینت جایگزین کند. بدون اینکه تجربه کاربر را به خطر بیاندازد، همه در عین اینکه از سیاست های BYOD پشتیبانی می کند.

هزینه کل مالکیت (TCO) با ساده کردن مدیریت داده های شرکت با نظارت فعال برای استقرار مقیاس های بزرگ در زیرساخت IT کاهش می یابد.
مهاجرت زنده امکان ایجاد ویروس های زنده را بدون ایجاد اختلال در کاربر نهایی فراهم می کند. این کار باعث می شود کارآیی بهتر مرکز داده بهتر شود و مهندسان این امکان را برای شما فراهم می کنند.
که روزانه با مدل های سه بعدی در یک محیط VDI کار کنند. و آنها را شبانه به یک حل کننده HPC بفرستند، همه از همان زیرساخت های سرور استفاده می‌کنند.

کاهش هزینه عملیات در دورکاری در دولت

آموزش خلبانان هلیکوپتر برای پرواز و سربازان برای کار با وسایل نقلیه می تواند پرهزینه باشد. خصوصا با در نظر گرفتن تعداد ساعات آموزشی مورد نیاز صدها هزار پرسنل پراکنده جغرافیایی.
فناوری NVIDIA vGPU سرعت و شبیه سازهای پرواز و وسایل نقلیه را در یک محیط مجازی تسریع می کند.
و به ادارات IT فناوری اطلاعات می دهد تا ضمن کاهش هزینه انرژی،فضا و سرمایش، نیمی از تجهیزات سخت افزاری را نیز خریداری کنند.

پشتیبانی چند vGPU با NVIDIA Quadro vDWS و NVIDIA vComputeServer اختصاص چندین GPU مرکز داده NVIDIA را به یک ماشین مجازی واحد (VM) امکان پذیر می سازد.
همچنین امکان شبیه سازی و آموزش قدرتمندت، واقعی تر
و هم‌چنین خواستار هوش مصنوعی یادگیری عمیق وعلم داده را نیز فراهم می کند. آژانس های دولتی می توانند هزینه های آموزش را به صورت تصاعدی کاهش دهند.
و آموزش ها را با تجارب کاربری با کیفیت بالا برای صدها هزار نفر از کارمندان بطور کامل اجرا کنند.

راهکارهای GPU NVIDIA VIRTUAL

ایستگاه کاری مرکز داده های مجازی NVIDIA Quadro
برای کلیه کارهای گرافیکی ایستگاه کاری فیزیکی سنتی، دسکتاپ ایمن و دارای مرکز داده را برای برنامه های خواستار خود، با تمام عملکرد مورد نیاز فراهم می کند.

NVIDIA Quadro vDWSNVIDIA GRIDNVIDIA Virtual Compute Server
با استفاده از تمام عملکردهای مورد نیاز، یک میزکار ایمن و مستقر در مرکز داده های فیزیکی، برای کاربران برنامه نویس مورد نیاز فراهم می کند.NVIDIA GRID رایانه های شخصی و برنامه های مجازی یک تجربه دسک تاپ مجازی با کیفیت بالا را برای کارهای عمومی VDI و دسک تاپ های ویندوز ۱۰ یا لینوکس برای کارمندان بخش دولتی با استفاده از برنامه های بهره وری اداری و پخش ویدئو فعال می کنند.برای دانشمندان داده و تحلیلگرانی که بارهای فشرده محرک دارند از جمله هوش مصنوعی (AI) ، علوم داده و کارایی محاسبات با کارایی بالا (HPC) ایده آل است.
مزایا:
چندین مانیتور با وضوح بالا را پشتیبانی می کند.
برای مثال تا چهار مانیتور ۵K یا حداکثر دو مانیتور ۸K و اندازه بافر بزرگ برای افزایش بهره وری با مهاجرت زنده، حتی در حین نگهداری، خرابی را کاهش می دهد.
برای کنترل بهتر نسخه و سازگاری بیشتر، داده ها را متمرکز می کند.
نیاز به انتقال مجموعه داده های بزرگ از طریق شبکه از سرورها به دستگاه های مشتری را امکان پذیر می سازد.
همکاری را برای کارمندان در چندین مکان بهبود می بخشد.
دسترسی ایمن تری را برای تامین کنندگان خارجی و پیمانکاران فراهم می کند.
امنیت را در مرکز داده تقویت می کند.
تحرک کارمندان را افزایش می دهد.
به‌طور متمرکز تداوم مشاغل و بازیابی فاجعه را مدیریت می کند.
مزایا:
دسترسی مجازی به آموزش های آنلاین، کنفرانس تلفنی، اسکایپ و سایر برنامه های کاربردی با گرافیک را فراهم می کند.
پشتیبانی از افزایش نیازهای گرافیکی ویندوز ۱۰ و برنامه های کاربردی.
بهره وری مدرن پشتیبانی از چندین مانیتور با وضوح بالا. به عنوان مثال، تا چهار مانیتور HD ، دو۴k یا یک مانیتور۵k، برای افزایش بهره وری یک راه حل مقرون به صرفه برای مقیاس VDI در سازمان شما ارائه می دهد.
امنیت را در مرکز داده تقویت می کند.
تحرک کارمندان را افزایش می دهد.
هزینه های مدیریت IT را کاهش می دهد. به سرعت به روزرسانی های مختلفی را در سراسر شرکت انجام می دهد.
برنامه های لینوکس یا ویندوز را پشتیبانی می کند.
مزایا:
حداکثر بهره برداری از زیرساخت ها را با گردش کار با محاسبات فشرده در طول شب هنگام استفاده از VDI به حداقل برساند.
قدرت چندین پردازنده گرافیکی را در یک VM تنها برای مقیاس کردن عملکرد برنامه، برای بارهای کارآموزی عمیق مهم ، مهار کنید.
سیلوهای مرکز داده را از بین ببرید و از همان ابزارهای مدیریت Hypervisor برای بارهای محاسباتی و گرافیکی استفاده کنید.
برنامه های cuntainerized برای یادگیری ماشین و یادگیری عمیق را در یک محیط مجازی اجرا کنید تا بار کاری را جدا کرده و از چندین کاربر ایمن حمایت کنید.
برنامه‌های رایج:
ANSYS, Autodesk AutoCAD, Dassault Systèmes SOLIDWORKS, ESRI ArcGIS, MATLAB, Siemens PLM NX
برنامه‌های رایج:
Adobe Creative Cloud
Skype
Microsoft Office
و برنامه های اصلی تجارت
(از جمله پخش فیلم، آموزش آنلاین و کنفرانس از راه دور)
برنامه‌های رایج:
NVIDIA RAPIDS, TensorFlow, Caffe2, OmniSciDB, MXNet, Theano, Torch, Keras, Microsoft CNTK, Kinetica

نمونه مشتری‌های دورکاری در دولت

Holstebro MunicipalityCity of Round RockCity of Davenport
شهرداری نیاز داشت تا کارمندان خود را از ۱۵۰ مکان مختلف در یک محیط مجازی مجزا جمع کند. آنها باید ضمن پرداختن به تقاضاهای فزاینده گرافیکی برنامه های نوین بهره وری و ویندوز ۱۰ که دسک تاپ میراث دار و مجازی سازی برنامه نتوانستند از این کار استفاده کنند.
بخش فناوری اطلاعات شهرداری یک محیط VDI را با GPU های مجازی NVIDIA اجرا کرده و با کارهایی که به GPU بارگذاری نشده است، استفاده از CPU با ۷۰ درصد بهبود یافته و در نتیجه عملکرد بهتر و تجربیات کاربر بهبود یافته است.
“با NVIDIA GRID ، ما می توانیم شتاب گرافیکی را به مرکز داده بیاوریم، مزایای مجازی سازی را فراهم می کنیم و در عین حال عملکرد گرافیکی بی نظیری و تجربیات کاربر را ارائه می دهیم که با دسک تاپ فیزیکی رقیب هستند.
این شهر محیط VDI خود را با GPU های مجازی NVIDIA به روز کرده تا تجربیات آموزش تصویری بهتری را برای آتش نشانان این شهر ارائه دهد. ضمن اینکه امکان دسترسی از راه دور با امنیت داده های پیشرفته را برای کارمندان خود فراهم می کند.
با استفاده از فناوری GPU مجازی NVIDIA ، تجربیات کاربر در روی میزهای مجازی تا حد امکان به یک ایستگاه کاری فیزیکی نزدیک است.
و بخش فناوری اطلاعات این شهر توانسته است مدیریت و نگهداری را ساده تر کند.
اضافه کردن فناوری GPU مجازی NVIDIA امکان هرگونه دستگاه را در هر زمان و هر زمان امکان پذیر می سازد. کارمندان ما شادتر و پربازده تر هستند و می‌توان زمان را صرفه‌جویی کرد.
ما می توانیم آن زمان را برای بهتر خدمت به جامعه خود سرمایه گذاری کنیم.
این شهر محیط VDI خود را با GPU های مجازی NVIDIA برای به روزرسانی در استفاده از پردازنده ، بهبود تجربیات کاربر و تشویق به پذیرش کاربر، امکانات را به روز کرد.
قبل از افزودن NVIDIA GRID، عملکرد ضعیف فیلم های پخش شده و برنامه های کاربردی از تولید گسترده سیستم جلوگیری می کند.
با افزودن GPU های NVIDIA، فیلم های HD اکنون برای کارمندان شهرداری راحت اجرا می شوند.
از بررسی فیلم دوربین در خودروهای گشت گرفته تا کنفرانس از راه دور با همکاران، تا تماشای فیلم آموزشی.
علاوه بر این، با فعال کردن دسترسی ایمن از راه دور از هر مکان و هر وسیله، تحرک و بهره وری کاربر به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

با NVIDIA GRID، دیدیم که می توانیم تجربه ای بی نظیر از کاربر ارائه دهیم که با دسک تاپ فیزیکی رقیب باشد.

کاربران اصلی دورکاری در دولت

کاربرانتحلیلگران ، دانشمندان داده، توسعه دهندگانمهندسین ، شبیه سازی و آموزشکارگران دانش
موارد استفادهبرای استفاده از برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی و علوم داده برای تجزیه و تحلیل مقادیر گسترده داده هابرای مشاهده از راه دور و ویرایش مدل ها و تصاویر سه بعدی بسیار بزرگ.
برای شبیه ساز پرواز وسیله نقلیه ، آموزش جمعی ، فردی و سایبری
برای اهداف عمومی VDI با استفاده از برنامه های کاربردی لینوکس مجازی و ویندوز ۱۰ رایانه های کاربردی مشترک
توصیهNVIDIA vComputeServer در NVIDIA T4 ، Quadro RTX ™ 6000 ، RTX 8000 یا V100Squadro vDWS در NVIDIA T4 ، RTX 6000 ، RTX 8000 یا P6 برای تیغه ها (پشتیبانی از دو نمایشگر۸K یا چهار نمایشگر ۵K)GRID vPC در NVIDIA T4 یا M10 و P6 برای تیغه ها (پشتیبانی از یک نمایشگر ۵K ، یا دو نمایشگر ۴K یا چهار نمایشگر HD)

NVIDIA VIRTUAL GPU چگونه کار می‌کند؟

در یک محیط مجازی‌سازی شده توسط GPU مجازی NVIDIA، نرم‌افزار GPU مجازی NVIDIA است. که در لایه مجازی‌سازی به همراه مشاور نظارت نصب‌شده است.
نرم‌افزار GPU مجازی NVIDIA GPU های مجازی ایجاد می‌کند.
که به هر ماشین مجازی (VM) امکان می‌دهد GPU فیزیکی نصب‌شده روی سرور را به اشتراک بگذارد. نرم‌افزار مجازی‌سازی NVIDIA شامل یک درایور گرافیکی برای هر VM است.

quadro vDWS شامل راننده قدرتمند Quadro است. ازآنجاکه کارهایی که به‌طورمعمول توسط CPU انجام‌شده است به GPU بارگیری می‌شود، کاربر تجربه بسیار بهتری دارد.
تقاضای مهندسی و برنامه‌های کاربردی خلاق و هم‌چنین محاسبه حجم کار سرورهای فشرده ازجمله هوش مصنوعی و علوم داده، اکنون در یک محیط مجازی و ابری قابل پشتیبانی است.

چه چیزی باعث قدرت NVIDIA GPU VIRTUAL در دورکاری در دولت شده است؟

  • تجربه کاربری استثنایی
    تجربه کاربر نهایی، با امکان پشتیبانی از دو کار محاسباتی و گرافیکی برای هر vGPU
  • نوآوری مداوم
    ثبت منظم نسخه‌های جدید نرم‌افزار این اطمینان را به شما می‌دهد که در بالای آخرین ویژگی‌ها و پیشرفت‌ها قرار بگیرید.
  • عملکرد فوق‌العاده
    عملکرد مداوم باکیفیت خدمات تضمینی، چه به‌صورت غیرحضوری و چه به‌صورت فیزیکی.
  • مدیریت و نظارت بهینه
    مدیریت و نظارت نقطه‌به‌نقطه در زمان واقعی عملکرد GPU ارائه می‌دهد. بنابراین می‌توانید از ابزاری که می‌شناسید و دوست دارید استفاده کنید.
  • پشتیبانی عالی اکوسیستم
    گسترده‌ترین نمونه کارها از گواهینامه‌های برنامه‌های حرفه‌ای با درایورهای Quadro است.
  • پشتیبانی از حداکثر کاربر
    بهترین راهکار برای تعداد کاربر بالا در صنعت با پشتیبانی از حداکثر ۳۲ دسک تاپ مجازی از نظر فیزیکی GPU

دانلود pdf دورکاری در دولت (انگلیسی)

دانلود pdf دورکاری در دولت (فارسی)

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *